sobota, 16 marca 2013

16. "Serce stanęło, zemdlałam z nadzieją, że się obudzę.."

i.. wygarnęłam mu.
-Myślałeś, że tak łatwo zapomnę?! - Krzyknęłam i uderzyłam go w twarz zapominając że nie jestem już taka silna jak kiedyś. Przez moją dłoń przeleciała fala ciepła, potem doszła aż do łokcia. W jednej chwili krzyknęłam z bólu. Upadłam. Liam ani drgnął od mojego niby 'uderzenia'. Od razu znalazłam się w objęciach Harrego.
-Debilu! Złamałeś jej rękę!
-Tak się śpieszyła żeby być wampirem, to powinna coś o tym wiedzieć..
-Serio? Nadal masz o to Twojego gwiazdorskiego focha? - Prychnął Hazza ale mówiąc te słowa nie spojrzał na niego ani na minutę. Nadal opatrywał moją rękę. Liam powolnym, ludzkim tempem nachylił się nade mną i patrzał uważnie na ruchy Harrego. Tego w jaki sposób masuję moją dłoń, jak ociera palcem o włos który spadł z mojej głowy. Trwała cisza.
-Przepraszam. - Powiedział niby to obojętnie, ale z wielką szczerością i uczuciem Liam. Chłopak złapał minie za polik i nie zważając na obecność Harrego zaledwie 20 cm od niego pocałował mnie w czoło. Przymknęłam oczy. Miałam przed nimi dzień spotkania..

( teraz włączamy to : )

"Kiedy stanęłam przed drzwiami wejściowymi do szkoły wzięłam głęboki wdech. Po wejściu na hall główny rozejrzałam się w okół czy nie ma gdzieś tajemniczego blondyna. Ani śladu żywej duszy. Poczułam chłodny oddech na swojej szyi. Odwróciłam się szybko. To Liam - chłopak z mojej klasy.
-Hej. - Powiedział i uśmiechnął się szeroko. Przyjrzałam mu się. Nadal miał krótko przystrzyżone brązowe włosy i tak samo jak Niall idealne rysy twarzy, ale coś się w nim zmieniło. Były tak samo mocno czarne oczy jak blondyn. Dzięki temu poczułam się tak jak wtedy kiedy spotkałam Nialla.
-He..He.. - Nie mogłam wydusić z siebie ani słowa. Byłam pod wrażeniem. Spotkałam dzisiaj tak samo piękne dwie istoty..
-Co tam..? - Spytał i przysunął się lekko do mnie. Czułam że robi mi się słabo.
-Do..dobrze.. - Wybąkałam.
-Ślicznie dziś wyglądamy, hmm..? - Chłopak objął mnie lekko i pochylił się nad moją szyją. Znowu poczułam jego chłodny oddech. Jego usta były coraz bliżej mojej szyi, gdy nagle zza rogu wyłonił się Nialler Spojrzał na Liama z szeroko otwartymi oczami i wyglądał jakby zaraz miał się na niego rzucić i pożreć. Syknął. Brunet spojrzał błagalnie na Nialla, a on pokiwał przecząco głową. Liam odsunął się powoli ode mnie i oblizał swoją dolną wargę. Spojrzałam na niego oszołomiona i byłam trochę zła że Niall to wszystko przerwał. Postanowiłam że czas już na mnie więc pobiegłam bez słowa do góry."


Po poliku spłynęła łza. Jedna, druga, trzecia..
-Lubię być człowiekiem. - Stwierdziłam cicho. Nie zważający na mój ból Liam oderwał mnie od Hazzy, podniósł i pocałował. Harold siedząc nadal w tej samej pozycji spuścił tylko głowę i zacisnął usta. Spojrzałam w niebiańskie oczy Liasia. On wziął moje dłonie i przyłożył do swoich kamiennych ust.
 -A ja lubię, gdy nim jesteś.. - Uśmiechnęliśmy się oboje. Ale nagle.. Oczy Liama zrobiły się czerwone jak krew. Krew, której teraz widziałam, że żądał. Ogarnął go wielki głód, a ja miałam być obiadem. Stojący cały czas na około nas gapie rzucili się na pomoc lecz.. było za późno. Wampir wbił się kłami w moją szyję, jad zmieszał się z moją krwią, serce stanęło, zemdlałam z nadzieją, że się obudzę...

______________________________________________________

Znowu nie było długo rozdziału, ale... Nie bijcie! :) Teraz postaram się nadrobić wszystko, obiecuję. trzymajcie się. xx

11 komentarzy:

  1. ciekawe,ale czcionka troche mala i przynajmniej mi sie zle czytalo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 Pisz dalej <3 Zapraszam do mnie - http://imagine-one-direction-karry.blogspot.com/ ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny blog będzie mi miło jak wpadniesz na mojego i coś skomentujesz zapraszam http://fashion-is-my-drug69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super, zapraszam do mnie - http://my-world-my-eyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Awards ! Więcej info na moim blogu :) http://every-kiss-gets-a-little-sweeter.blogspot.com/ Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy następny?? To jest zajebiste!!! Prosze dawaj kolejny...
    PS. zapraszam do mnie http:/plisstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu kocham ten blog <3 ja chce next masakra to takie wciągające :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mówiłaś że nadrobisz a jest juz prawie koniec roku...tęsknimy:C

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym ci tylko przypomnieć ze bezwzględu na to ze cie tak długo nie ma ja cały czas czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń